#alterheros
#attraction
#boyfriend
#lot
#orientation
#person
#pornography
#Questions
#shemale
28 mars 2024
My husband is watching shemale pornography
My boyfriend and I have been together for 4-1/2 years and have a very open and healthy sexual relationship. He has anal sex with me (on occassion) and we have joked around about me doing it to him, but never have. I have used my finger and he enjoys that.
Recently I found shemale pornography on his computer, I was very confused. Does this mean that he might be attracted to men? I did not see any male to male, only sheamale and heterosexual porn. He is 30 years old, would there have been signs before now if he was attracted to men?
Madison

Andrea
Dear Madison,
Thank you for your question to Alterhéros. Although a lot of people form a sexual orientation (ie gay, lesbian, bisexual, straight) in adolescence or early adulthood that they maintain throughout their lives, other people change their sexual orientation at different point(s) in their lives. However, the best person to answer your questions and concerns is your boyfriend. Only he knows what he is thinking and feeling. Perhaps you could mention your concerns to him and hopefully have an open and frank conversation about what it means to you and to him.
People can watch shemale pornography for various reasons, including attraction to new things or curiosity, but that doesn’t mean he wants a real sexual relation with a trans women. Many heterosexual man can love to watch shemale pornography for various reasons, and that doesn’t mean they have attraction to men. But the only person that can answer to this question is your boyfriend…
Best regards,
Andrea, for AlterHeros