#image
#life
#mind
#retrain
#therapist
#therapy
#type
3 mai 2009
Images of my father haunt me during sex
I have never been molested or raped to my recollection which is a big reason why I feel so lost with my situation. At times during sex I see my father instead of my partner it disgusts me and I cant continue. My father has no way ever touched me in a sexual way so I don’t know where these thoughts are coming from. It has become more of a problem in the last year. My dad pops in my head during any type of sexual activity. I don’t know what to do or where to go to get help and how to fix this because it is starting to really affect my life. It feels like im getting haunted almost because the thoughts just pop outta no where it disturbs me to a great extent any advice would be greatly welcomed.

laurar
Dear Alexandra,
I would definitely recommend seeking out a qualified therapist to assist you on this one, since you say the visions are starting to affect your daily life. While random things often pop into people’s heads while they’re having sex, this type of repeated and unwanted image isn’t something that you should have to live with. Since I’m not a therapist myself, I do think it would be best to speak to someone who specializes in behavioral therapy, as they can help you to figure out why these images are occurring, and then enable you to retrain your mind so that you can avoid them in the future.
You say that you have never been molested or raped, to your recollection. Sometimes these types of scarring memories are repressed, and you should be prepared for the possibility that this conversation could come up in therapy, but in the long run the therapist is there to help you, no matter what the root cause of these troubling visuals.
Here is a link you might find useful as a starting point:
« http://www.4sextherapy.com/
Good luck!
– Laura