#attraction
#bisexual
#boyfriend
#girlfriend
#heterosexual
#oblige
#orientation
#relationship
#story
28 mars 2024
Is it okay to never have a boyfriend ?
HEY, ITS CHRIS AGAIN. SINCE YOU SAY I’M BI, DOES THAT MEAN ITS OKAY TO never HAVE A BOYFRIEND? AND I HAVE A FRIEND WHO SAYS SHE THINKS GIRLS ARE HOT AND SHE HAS HAD A GIRLFRIEND, BUT SHE IS STRAIGHT. IS THAT MY CASE?

François Paquette
Hi again Chris !
I can’t say you’re bi. Only you can put this can of label on yourself. I had only suggested that, with the attraction you have for both sexes, you may be bisexual. But the answer is in you !
Yes, its okay to never have a boyfriend, if its what you want. Some people who are heterosexual will never have a girlfriend because that what they want. In every sexual orientation, some people want serious relationships, while others don’t want any.
Remember that every people’s story is different, so you are not oblige to have a serious relationship with a same-sex person like you’re friend had.
François, for AlterHeros