Am I desperate for sex ?
OKAY, AM I DESPERATE FOR SEX? I USED TO LOOK AT GUYS SEXUALLY….I STILL DO A LIL….AND I USED TO LOOK AT GIRLS BOTH SEXUALLY AND EMOTINONALLY…I DO BOTH OF THOSE WITH GIRLS STILL…BUT I HAVE NEVER HAD SEX, I MEAN I’M ONLY 15…SO I’M WONDERING IF THATS IT..AM I DESPERATE FOR SEX??

François Paquette
Hi John !
We live in a very sexual society, where everyone seems to be pushed to have sexual relationships. You have all your life (you’re only 15, has you say) to experiment everything, and I saw many people of 20 years old that had experienced everything and were desperate seeking something new.
So if you don’t feel ready for sex right now, it’s okay. You can take time to know more about yourself before engaging in sexual relations.
And, if you choose to explore more your sexuality, be sure that you protect your health (by being aware of STD’s and AIDS) and your heart.
Take care,
François, for AlterHeros.