#Chlamydia
#Illness
#person
#relationship
#STD
#thing
29 mars 2024
Can there be a long time before having symptoms of chlamydia ?
can someone have chlamydia and sleep with you 2 1/2 years before you get it?

François Paquette
Hi Angela,
Yes, it can take some time before the symptoms of chlamydia become apparent, but if its that case, that it is the person you had a sexual relationship with that transmitted you the STD, you had the illness in your body for all that time, but without the symptoms. So you could had transmit it to other partners… the best thing to do is to go see a doctor or a STD clinic in your area, and to talk with your sexual partner(s) so they can get treated.
Best wishes,
François, for AlterHeros.